Trening komunikacijskih veščin

Prihajajoči dogodki

Seminar je na voljo tudi za kolektiv

Zahtevaj ponudbo

Vsebina seminarja:

  • Etična dimenzija komunikacije glede na ciljne skupine (zaupanje - zaupnost osebnih podatkov, prostovoljni vstop, delati v dobrobit; etična dimenzija informacij, ki se navezujejo na delovno mesto in sodelavce).
  • Vzpostavljanje odnosa in graditev delovnega odnosa v komunikaciji (faze in tehnike)
  • Razmerje med nebesedno (socialno) in besedno (kognitivno) komunikacijo – pomen avtentičnosti pri komunikaciji, vzpostavljanju zaupanja in sodelovanja.
  • Opredelitev učinkovitih tehnik za komunikacijo
    • postavljanje vprašanj (analiza različnih  zvrsti vprašanj, npr. krožna vprašanja, vplivna vprašanja ...)
    • tehnika reflektiranja
    • tehnika tišine
    • tehnika motiviranja
    • tehnika empatičnega razumevanja
    • tehnika povzemanja in zaključevanja
    • tehnika preokviranja
    • tehnika metakomunikacije
  • Komunikacija z zahtevnimi sogovorniki
  • Pravilna uporaba interpretacije in konfrontacije v komunikaciji in pri reševanju konfliktov.
  • Moč nebesedne komunikacije v kriznih situacijah